Achiziție de materiale consumabile și de natura obiectelor de inventar

S.C. MAESTRA S.R.L lansează cererea de oferte pentru achiziția de “materiale consumabile și de natura obiectelor de inventar: birotică, papetărie” necesare desfășurării activității de implementare a proiectului intitulat „TRANS-ARTE: TRANSilvania – Artă Rurală şi Tradiţii Etnice”, prin procedura de cercetare a pieței – studiu de piață, conform instrucțiunii 26/2010 a AMPOSDRU.

1. Obiectul contractului – se vor achiziționa următoarele produse, cu codurile CPV:

22810000-1 – Registre din hârtie sau carton
30125100-2 – Cartuse de toner
30141200-1 – Calculatoare de birou
30191000-4 – Echipamente de birou, cu excepția mobilierului
30192000-1 – Accesorii de birou
30193000-8 – Organizatoare și accesorii
30195000-2 – Table (de scris)
30197000-6 – Articole mărunte de birou
30199000-0 – Articole de papetărie și alte articole de hârtie
30234000-8 – Suporturi de memorie

Lista de cantități și specificațiile tehnice sunt detaliate în documentația pentru ofertanți.

2. Sursa de finanțare: Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa Prioritară nr. 5 – Promovarea măsurilor active de ocupare, Domeniul major de intervenție 5.2 – Promovarea sustenabilității pe termen lung a zonelor rurale în ceea ce privește dezvoltarea resurselor umane și ocuparea forței de muncă, proiect POSDRU/110/5.2/G/87000 „TRANS-ARTE: TRANSilvania – Artă Rurală şi Tradiţii Etnice”.

3. Adresa achizitorului: SC MAESTRA SRL, str. Nicolae Titulescu, nr. 2, Brașov, tel./fax 0268-413.318, CIF RO15200783, certificat de înregistrare J08/219/2003.

4. Ofertele se depun la sediul achizitorului din Brașov, str. Nicolae Titulescu, nr. 2, până la data de 20.03.2012, ora 16:00.